напрацьовані за результатами роботи колегії Громадської ради при Полтавській
облраді , громадського обговорення і отриманих
зауважень та пропозицій від профільних громадських об’єднань, та високофахових експертів.
1. Дистанційна форма
навчання використовувалася вже раніше для окремих категорій учнів, які з
поважних причин не можуть відвідувати загальні уроки в школі, але дистанційна форма навчання не може бути
домінуючою формою навчально-виховного процесу для всіх учнів всіх шкіл,
оскільки при такій формі навчання неможливо забезпечити виконання головних
дидактичних вимог :
-безпосередній контакт
ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ і УЧЕНЬ-ВЧИТЕЛЬ,
-індивідуальний
підхід до кожного учня в процесі навчання,
-обмежується виховний
вплив вчителя,
-зовсім виключається
вплив учнівського колективу, як мікросоциуму, на кожного учня,
-у школярів не
формуються навички поведінки в колективі,
-вчитель, за такої
системи навчання, не має можливості сформувати у своїх учнів практичні навички
та вміння.
2. Вимушене багатогодинне
перебування перед комп’ютером , руйнує здоров’я дітей та підлітків і є
порушення санітарних норм.
3. Відсутність або обмеження
індивідуального підходу під час дистанційного навчання погіршує якість знань учнів, часто змушує батьків учнів
підміняти собою вчителя або вдаватися до допомоги репетиторів (що є прихованим
переходом на платну середню освіту).
4. Запровадження ДФЗЗСО
вимагає 100 % забезпечення кожного школяра якісним комп’ютером ( який мінімізує негативний вплив на здоров’я дітей
) , що при низькому рівні матеріального
забезпечення більшості сімей в України, практично унеможливлює такий процес
навчання.
Держава не здатна на
сьогодні забезпечити кожну Українську дитину якісним комп’ютером. Отже.
говорити про дистанційне навчання, як форму здобуття середньої освіти для всіх
учнів є безвідповідально і непрофесійно.
5. Дистанційне
навчання, як форма здобуття середньої освіти має і надалі залишатися в якості
альтернативи до традиційного навчання на уроках в школі. Така форма має
застосовуватися у індивідуальних випадках для окремих, чітко визначених
категорій українських школярів.
Пропозиції і зауваження опрацьовані і
узагальнені експертом, вчителем вищої
категорії, вчителем-методистом Кирпотіною Ніною Миколаївною.
Немає коментарів:
Дописати коментар